Televizní kouzelník a komik Richard Nedvěd začal s tímto řemeslem ještě v minulém století, a to v roce 1999. Ale až o 9 let později v roce 2008 začal kouzlit profesionálně. Jako každý jiný umělec v této branži začínal vystupovat v kouzelnických soutěžích, firemních a barových akcích.
Jak jeho hvězda neustále stoupala, začal se objevovat v televizním vysílání. Vystupoval v televizní kabelové televizi HBO v pořadu Na stojáka, kde předváděl americký styl humoru zvaný jako Stand up comedy. V té době se jednalo o první vystoupení tohoto druhu, kde propojoval kouzla, zábavu a gagy, které propojoval převážně s divákem.
Později vystupoval i v televizní soutěži Česko Slovensko má talent, kde exceloval svými zábavními čísly. Získal roli i v reklamním spotu největšího mobilního operátora v České republice T-mobile, kde svými stand-upy výstupy bavil diváky.
Další druh, který Richard Nedvěd předvádí, je mikromagie. Jedná se o bezprostřední vystoupení, kdy kouzelník předvádí kouzla přímo před zraky diváků, kteří s ním celou dobu na kouzlech spolupracují a jsou tak vtaženi přímo do děje.
Nově vystupuje kouzelník v takzvané One man show, kde dokonale propojuje mluvené slovo, jako jsou humorné příběhy a vtipy. Předvádí také kouzelnické a iluzionistické triky.
Richard Nedvěd je patronem handicapovaného centra Srdce v Poděbradech od roku 2011, kde pomáhá zdravotně a mentálně postiženým lidem a je také zároveň kmotrem muzea Čtyřlístku v Doksech u Máchova jezera od roku 2012.